Nastavni plan Naziv predmeta------Biologija I ekologija I zastita zivotne sredine Cilj predmeta---razvijanje odgovarajucih kvaliteta:objektivnost,kriticko misljenje,sposob- Nost inoviranja I kreativnost.Formiranje pravilnih stavova prema prirod- Noj sredini,zastiti I unapredjivanju. Razred 1.3,6 Nedeljni fond—2 casa, godisnji fond—74 casa |
|||||
|
Nastavna tema |
Ciljevi I zadaci |
Metode I oblici |
Nastavna sredstva |
Br.cas |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
17 |
4 |
Osnovni pojmovi ekologije |
Formiranje pravilnih predstava I pojmova o prirodi.Razvoj naucnog pogleda na svet I razvijanje ljubavi prema prirodi |
Verbalne Rad na tekstu Tekstualne; Kombinovani rad |
Tekstalna Vizuelna Demonstracija u prirodi |
9 |
5 |
Zastita I unapredjivanje zivotne sredine |
Razvijanje ekoloske svesti I ekoloske culture;formiranje radnih navika I odgovornosti prema radu |
Verbalne I rad na tekstu Kobinovani rad |
Tekstualna,vizuelna Pomocno tehnicka |
4 |
6 |
Pojam zagadjivanja zivotne sredine:vazduha,vode ,zemljista,hrane I radioaktivno zagadivanje |
Sticanje saznanja o duznostima I obavezama ocuvanja prirodnih bogatstava;sticanje znanja o racionalnom I razumnom koriscenju prirodnih dobara I posledicama nastalim ljudskom delatnoscu |
Verbalne,resavanje problema I demonstrativne; Kombinovani rad |
Tekstualna,vizuelna Demonstracija u prirodi I pomocno tehniocka |
23 |
7 |
Zastita prirode—nacionalni parkovi,parkovi proirode I rezervati |
Razvijanje praqvilnog ,kulturnog I svesnog odnosa prema prirodi,izgradjivanje etickih I estetickih stavova u odnosu na prirodu |
Kombinovane,heuristicki pristup I demonstrativne Frontalni I individualni |
Tekstualna Vizuelna I audio-vizuelna |
2 |
Napomena :Teme od 4 do 7 su program nastave ekologije za odelenja I1,I2 ,I7,I8 i II4 sa po jednim casom nedeljno
|