Предмет: Mатематика |
|||||
Циљ предмета: Стицање математичких знања и умења неопходних за разумевање законитости у природи и друштву, за примену у свакодневном животу и пракси кап и за успешно настављање образовања; Развијање менталних способности ученика,позитивних особина личности и научног погледа на свет. |
|||||
Полазна основа: Службени гласник РС – Просветни гласник бр. 1 из 2005 године, страна 93 |
|||||
Препоручена литература: |
|||||
Разред: ПРВИ |
недељни фонд часова: 5 |
годишњи фонд часова: 185 |
|
||
Наставне теме / Фонд часова по темама |
Садржаји по темама |
Задаци |
Начин остваривања програма |
Наставна средства |
Напомена |
|
|
- стицање знања неопходних за разумевање квантитативних и просторних односа; - стицање опште математичке културе и схватање места и зачаја математике у прогресу цивилизације; - оспособљавање ученика за успешно настављање образовцањаи изучавање других области у којима се математика примењује; - допринос формирању и развијању научног погледа на свет; - допринос радном и политехничком образовању ученика; - развијање логичког мишљења и закључавања, апсолутног мишљења и математичке интуиције; - допринос изграђивању позитивних особина личности као што су: упорност, систематичнос, уредност, зачност, одговорност, смисао за самостални рад, критичност; - даље оспособљавање ученика за коришћење стручне литературе и других извора знања.
|
МЕСТО РЕАЛИЗАЦИЈЕ:
Учионица
ОБЛИК РАДА : Фронтални рад, Индивидуални рад, Рад у групама
МЕТОД РАДА : Демонстартивна метода,Дијалог,Монолог,
ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА И ОЦЕЊИВАЊЕ:
|
Уџбеник, збирке задатака, Табла, Прибор за геометрију, Модели геометријски тела
|
КОРЕЛАЦИЈА СА ДРУГИМ ПРЕДЕМТИМА Физика,Основи електротехнике и други стручни предмети |
Вектори-(5)
|
|
||||
|
Скупови бројева понављање, ралација на скуповима, операције са скуповима, поље релних
бројева, проближне вредности грешке, приближне вредности.
Употреба квантификатора у доказивању скуповних једнакости свођењем на таунтологије. 7) функција (9)
|
||||
|
|||||
|
|||||
|
|
||||
|
- линеарних једначина и неједначина -Линеарне једначине са параметрима -Система линеарних једначина и неједначина -Система линеарних једначина са параметрима |
||||
|
|
||||
|
У току школске године урадити 4 двочасовна писмена задатка са једночасовним исправкама |
||||
|
После сваке наставне области урадити по неколико проблемских задатака
|