Предмет: : енглески језик
|
|||||
Циљ предмета: стицање, проширивање и продубљивање знања и умећа у свим језичким активностима, упознавање културног наслеђа створеног на том страном језику и оспособљавање за даље образовање и самообразовање |
|||||
Полазна основа: Службени гласник РС – Просветни гласник бр. 4 из 1991. године, страна 55 и 56 |
|||||
Препоручена литература: Success Intermediate Students’ book,Workbook, стручни текстови (издавач Завод за уџбенике)
|
|||||
Разред: ЧЕТВРТИ |
недељни фонд часова: 2 |
годишњи фонд часова: 64 |
|
||
Наставне теме / Фонд часова по темама |
Садржаји по темама |
Задаци |
Начин остваривања програма |
Наставна средства |
Напомена |
Taking a break (10)
To err is human (10)
Mysteries (8) |
Grammar:The Passive
Vocabulary:Types of sports, Travelling by plane,At the airport, Statistics, Describing places
Grammar:Reported speech:statements, time expressions, questions and imperatives Vocabulary:Reporting verbs, Work, Education
Grammar:Modals for speculation,Modal perfects Vocabulary: Verbs for descriptive storytelling,Adjectives describing places and atmosphere
|
Задаци наставе страног језика су:
|
МЕСТО РЕАЛИЗАЦИЈЕ: учионица
ОБЛИК РАДА : индивидуални, фронтални и рад у паровима и групама
МЕТОД РАДА :
Grammar-Translation method, Direct, Suggestopedia,Audio-Lingual,Total physical response,Community Language Learning, Communicative Approach,Brainstorming,Role play,Graffitti,Cards, Snowball
|
DVD плејер компјутер видео бим стручни текстови филмови без превода везани за теме које се обрађују Success Intermediate Students’ book Success Intermediate workbook |
КОРЕЛАЦИЈА СА ДРУГИМ ПРЕДЕМТИМА
Постоји корелација са многим стручним предметима пошто се обрађују бројни текстови везани за теме из области дате струке |
Наставне теме / Фонд часова по темама |
Садржаји по темама |
Задаци |
Начин остваривања програма |
Наставна средства |
Напомена |
Beauty and health (9)
It’s show time(6) |
Grammar:Articles, have something done Vocabulary:Adjectives describing appearance
Grammar: Indirect questions Vocabulary: Types of cultural entertainment, Art, theatre and music,Film reviews |
|
ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА И ОЦЕЊИВАЊЕ:
|
|
|
Sports and games(10)
Who cares?(11) |
Grammar: Quantifiers, both, neither,either, all, none, most, Possessive s Vocabulary:Sports and venues,Linking words, Football, Games and puzzles, Collocations and phrasal verbs
Grammar: Verb patterns Vocabulary:Describing food, advertising, Shopping, Collocations
|