Предмет: Физика |
|||||
Циљ предмета: Стицање знања о намени и структури........... –из гласника |
|||||
Полазна основа: Службени гласник РС – Просветни гласник бр. 9 из 2003. године, страна 24-25 |
|||||
Препоручена литература: Физика за први разрад четворогодишње средње школе-22086 из гласника |
|||||
Разред: Други |
недељни фонд часова: 2 |
годишњи фонд часова: 74 |
|
||
Наставне теме / Фонд часова по темама |
Садржаји по темама |
Задаци |
Начин остваривања програма |
Наставна средства |
Напомена |
|
|
Упознавање ученика са основним законима физике Методе физичких истраживања Развијање научног начина мишљења и логичког закључивања Оспособљавање за квалитетно и квантитетно решавање задатака Развијање радних навика и умања Упознавање улоге човека у мењању природе и развијањеоднос према заштити животне средине Стицање основа техничке клтуре Навикавање на енергетску ефикаснист
|
МЕСТО РЕАЛИЗАЦИЈЕ:
ОБЛИК РАДА : Проблемски, Фронтални Индвидуални Егземпларни, Хеуристички разговори
МЕТОД РАДА : ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА И ОЦЕЊИВАЊЕ:
|
Уџбеник
Наставни листови
Модели
Цртежи
Шеме
|
КОРЕЛАЦИЈА СА ДРУГИМ ПРЕДЕМТИМА Математика , Хемија , Техника.....
|
Наставне теме / Фонд часова по темама |
Садржаји по темама |
Задаци |
Начин остваривања програма |
Наставна средства |
Напомена |
|
Упознавање ученика са основним законима физике Методе физичких истраживања Развијање научног начина мишљења и логичког закључивања Оспособљавање за квалитетно и квантитетно решавање задатака Развијање радних навика и умања Упознавање улоге човека у мењању природе и развијањеоднос према заштити животне средине Стицање основа техничке клтуре Навикавање на енергетску ефикаснист
|
МЕСТО РЕАЛИЗАЦИЈЕ:
ОБЛИК РАДА : Проблемски, Фронтални Индвидуални Егземпларни, Хеуристички разговори
МЕТОД РАДА : ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА И ОЦЕЊИВАЊЕ:
|
Уџбеник
Наставни листови
Модели
Цртежи
Шеме
|
КОРЕЛАЦИЈА СА ДРУГИМ ПРЕДЕМТИМА Математика , Хемија , Техника.....
|