Предмет: МОТОРИ И МОТОРНА ВОЗИЛА |
|||||
Циљ предмета: Усвајање знања које ће ученицима омогућити да схвате значај моторног возила као превозног средства у транспорту. |
|||||
Полазна основа: Службени гласник РС – Просветни гласник бр. 20 из 2007. године, страна |
|||||
Препоручена литература: Јосип Ленаси и Томислав Ристановић - Мотори и моторна возила од I-IV разреда кат.бр 21441 |
|||||
Разред: ТРЕЋИ |
недељни фонд часова: 3 т |
годишњи фонд часова: 105 теорије |
|
||
Наставне теме / Фонд часова по темама |
Садржаји по темама |
Задаци |
Начин остваривања програма |
Наставна средства |
Напомена |
|
|
- Упознавање елемената и конструкција моторних возила и њихових делова и агрегата;
- упознавање начина рада, функције делова и склопова и њихове повезаности;
- Упознавање основних карактеристика пнеуматика;
- Развијање код ученика осећаја за негу, одржавање и правилну експлоатацију моторних возила.
|
МЕСТО РЕАЛИЗАЦИЈЕ: Кабинетска настава
ОБЛИК РАДА : Рад са целим одељењем (фронтални рад)
МЕТОД РАДА :
1. Вербалне методе: - монолошка - дијалошка 2. Демонстративна метода 3. Комбиновани рад
|
Визуелна:
- слике
- шеме
- графофолије
- узорци делова мотора и трансмисије возила
- возило у пресеку на електропогон
- учило – симулација рада уређаја код мотора СУС.
|
КОРЕЛАЦИЈА СА ДРУГИМ ПРЕДМЕТИМА - машинским елементи - машински материјали - технологија обраде - практична настава |
|
|||||
Наставне теме / Фонд часова по темама |
Садржаји по темама |
Задаци |
Начин остваривања програма |
Наставна средства |
Напомена |
|
- Упознавање елемената и конструкција моторних возила и њихових делова и агрегата;
- упознавање начина рада, функције делова и склопова и њихове повезаности;
- Упознавање основних карактеристика пнеуматика;
- Развијање код ученика осећаја за негу, одржавање и правилну експлоатацију моторних возила.
|
МЕСТО РЕАЛИЗАЦИЈЕ: Кабинетска настава
ОБЛИК РАДА : Рад са целим одељењем (фронтални рад)
МЕТОД РАДА :
1. Вербалне методе: - монолошка - дијалошка 2. Демонстративна метода 3. Комбиновани рад
|
Визуелна:
- слике
- шеме
- графофолије
- узорци делова мотора и трансмисије возила
- возило у пресеку на електропогон
- учило – симулација рада уређаја код мотора СУС.
|
КОРЕЛАЦИЈА СА ДРУГИМ ПРЕДМЕТИМА - машинским елементи - машински материјали - технологија обраде - практична настава |
|
|
|||||