Naziv predmeta |
OBJEKTNO PROGRAMIRANJE |
Godišnji fond: |
70 časova |
Razred: |
Treći |
Ciljevi predmeta |
|
TEMA |
CILJEVI |
ISHODI Po završetku teme učenik će biti u stanju da : |
PREPORUČENI SADRŽAJI PO TEMAMA |
Višedimenzionalni nizovi
|
- Osposobljavanje učenika za rad sa nizovima i matricama |
definiše razliku između jednodimenzionalnih i višedimenzionalnih nizova objasni primenu višedimenzionalnih nizova
|
- Definisanje sa višedimenzionalni nizovima - Inicijalizacija i pristupanje višedimenzionalnim nizovima - Prolasci kroz matricu |
Stringovi
|
- Osposobljavanje učenika za primenu stringova |
objasni šta su stringovi i čemu služe pristupa elementima strungova na različite načine objasni svrhu modularnog programiranja |
- Definicija i inicijalizacija stringa - Pristupanje elementima stringova pomoću indeksa i pokazivača - Osnovne funcije za rad sa stringovima - Modularno programiranje |
Strukture
|
- Osposobljavanje učenika za primenu struktura - Osposobljavanje učenika za rad sa datotekama |
objasni namenu struktura pri programiranju upotrebljava razne vrste datoteka izvrši potrebna pozicioniranja u datotekama |
- Definisanje struktura - Nabrajanja, unije i polja bitova - Otvaranje i zatvaranje datoteka - Rad sa tekstualnim i binarnim datotekama - Pozicioniranje unutar datoteka |
Uvod u objektno-orijentisano programiranje |
- Osposobljavanje učenika za pisanje, tesatiranje i izvršavanje jednostavnijih programa u programskom jeziku Visual C++ |
nabroji najčešće kontrole navede i definiše funkcije u C++ objasni šta su klase i čemu služe reši karakteristične, jednostavnije probleme i napiše i testira program u programskom jeziku C++ |
- Principi objektno-orijentisanih programa - Grafičko okruženje - Najčešće korišćene kontrole - Instrukcije C++ - Korišćenje klasa - Primeri |